Цей вакуумний і напірний насос ROCKFORCE RF-908G8 створює й утримує дозований вакуум для тестування широкого спектра автомобілів, фургонів, мотоциклів, морського, авіаційного та сільськогосподарського обладнання. Також може використовуватися для прокачування гальм однією людиною. Вакуумні випробування містять у собі: автоматичну коробку передач, вакуумні резервуари, системи кондиціонування й опалення, осердя нагрівачів, гальмівні системи, включно з ABS, системи керування двигуном, системи контролю викидів, паливні системи, настроювання двигуна, системи запалювання, керування двигуном, включно з головками циліндрів, оливою штока клапана. ущільнення, фіксатори поршневих кілець на дизельних двигунах і перепускні клапани на турбонагнітачах. Подвійна функція: вакуум: 0–30 фунт на квадратний дюйм у вакуумі (від 0 до-1 бар) і тиск: 0-60 фунтів на квадратний дюйм (0-4 бари).Просто виберіть клапан керування впуском повітря на насосі: Out для систем під тиском, In для перевірки вакууму. Прокачування гальм Більшість проблем із низькою і м'якою педаллю викликане повітрям у гідравлічних лініях. Створення вакууму в бачку-резервуарі призводить до витягування рідини. Завжди звертайтеся до відповідного керівництва з технічного обслуговування, щоб дізнатися про процедури прокачування гальм, встановлених виробником. 1. Завжди перевіряйте, що бачок головного гальмівного циліндра заповнений і що в ньому є запас нової чистої гальмівної рідини для поповнення бачка в міру того, як рідина впаде. 2. Прокачайте гідросистему в такому порядку.A Гвинти для прокачування головного циліндраB Гвинти для випуску повітря на комбінованому клапаніC Колісні циліндри та суппорти послідовно, починаючи з колеса, найближчого до головного циліндра, і просуваючись до дальнього.D Вставте трубку довжиною між насосом і кришкою резервуара-резервуара в порту з написом «TO PUMP».E Прикріпіть пластикову трубку діаметром дюйма до нижньої частини кришки.F Прикріпіть 12-дюймовий шматок трубки до іншого отвору резервуара.G Виберіть правильний адаптер (L-подібний): Маленький, Середній і Великий. Вони мають щільно прилягати до гайки для прокачування гальм, щоб забезпечити належне ущільнення.H Конічні перехідники входять до гайки та утворюють ущільнення, якщо натиснути за допомогою скручувальної дії.I Адаптер потім приєднується до шланга резервуара.J Надягніть гайковий ключ на гайку для прокачування гальм, прикріпіть перехідник, зберіть насос і прокачайте 10-15 разів.K Злегка відкрийте гайку так, щоб рідина потрапила в резервуар (зазвичай на 1/4-1/2 оберти).L Після виймання рідини на 1 дюйм затягніть гайку, заправте головний циліндр і переходьте до наступного колеса.M Повторіть усі попередні кроки.